Med Merkur Data Voice Recording sikres det at alle samtaler, såvel eksterne som interne bliver optaget og lagret.
Dette giver mulighed for at:
-
Dokumentere mundtligt indgåede aftaler
-
Sikre at gældende lovmæssige krav og bestemmelser overholdes
-
Effektivisere og ensrette uddannelse
-
Udvikle den enkelte medarbejders kompetencer
-
Kontinuerligt præstationsevaluere agenter
-
Måle og udvikle kundetilfredshed
-
Styrke kvalitetsstyring
-
Styrke risikostyring
-
Effektivisere procesovervågning
-
Dokumentere reaktionsnøjagtighed ved ulykker
-
Konvertere mundtlige aftaler til skriftlige kontrakter
Voice Recording kan kombineres med Screen Recording og vil dermed give en større dokumentation og værdi.
Alle telefon- og radiosamtaler kan optages, enten konstant eller løbende efter en defineret selektiv optagelsesstruktur alt afhængig af din virksomheds præference.
Kontakt os for at høre hvilke løsninger, der vi vil skabe værdi i din virksomhed.