+45 4499 6699

Book en Demo

Offentlig Sektor

Den offentlige sektor håndterer områder, hvor der er en juridisk forpligtigelse til at optage samtaler, f.eks. akut og sundhedsopkald (112 og Akut telefonen) og forsyningsselskaber ( gas, el og vand)

Andre områder benytter optagelserne til at forbedre services og arbejdsgange.

De mest anvendte Voice Recording funktioner i den offentlige sektor:

  • Dokumentation af samtaler (indhold og tidspunkt)

  • Terror- og trussels registrering

  • Overholdelse af gældende lovgivning

  • Overholdelse af interne regler og procedurer

  • Måling af tidsforbrug for procedurer og processer

  • Udvikle og træne medarbejdere (konfliktløsning, kvalitetsniveau, effektivitet)

  • Sikre en god kundeoplevelse

Merkur Data leverer skræddersyede løsninger, der kan integreres i de nuværende systemer.

Kontakt os for at få et uforpligtigende oplæg på den mest værdiskabende løsning for dit område.