+45 4499 6699

Book en Demo

Call Center

Voice Recording i Call Centre er et af de stærkeste værktøjer til at styrke effektiviteten og kvaliteten.

Voice Recording  er et ideelt værktøj til at understøtte KPI`er, føre statistikker og måle udbyttet af hver enkelt samtale.

Voice Recording er et let tilgængeligt og effektivt værktøj til oplæring, coaching og udvikling af såvel den enkelte agent som en gruppe af agenter.

 

De mest anvendte Voice Recording muligheder:

  • Måle og styrke udbyttet af den enkelte samtale

  • Måle og styrke effektiviteten (samtalens længde i forhold til udbytte)

  • Måling og optimering af agentens tidsforbrug

  • Sikre interne regler og procedurer overholdes

  • Sikre indgåede aftaler er dokumenteret

  • Sikre høj kundetilfredshed

  • Sikre højt salg

  • Sikre kundeklager og konflikter håndteres korrekt

  • Udvikling af den enkelte agent

  • Coaching Personaleudvikling (feed back på performance)

     

Kombineres  Merkur Data Voice Rcording og Quality Management værktøj, realiseres endnu mere af den værdi som Voice Recordingen indeholder.

For at sikre den bedst mulige brugeroplevelse og de mest værdiskabende resultater, integrerer  Merkur Data problemfrit Voice Recording i de nuværende IT-systemer.